عاشقان کریس رونالدو

عاشقان کریس رونالدو
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقان کریس رونالدو و آدرس chris.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دنياي بزرگ كشتي كج wweworld

حجازی مبارز خوبی بود اما این‌بار انگار دست مرگ، قوی‌تر از پنجه‌های قرص‌ و محكم او بود كه سال‌های سال راه را بر توپ بسته بود.او نمی‌خواست كسی ضعف جسمی و درد كشیدن‌هایش را ببیند تا همچنان نماد جسارت و اتكا به نفس باشد و كسی هم این روزها را ندید.حجازی خیلی زودتر از اینكه بسترنشین شود، تسلیم مرگ شد تا ایستاده جان داده باشد.خبر تلخ است.و دیگر ناصرخان در میان ما نیست...سایت نود و همه دست اندر كاران این برنامه این ضایعه را به جامعه ورزش ایران تسلیت می‌گوید.

 

هواداران ناصر حجازی در محوطه بیمارستان كسری با شنیدن خبر درگذشت او به شدت گریه می‌كنند.حدود 400 نفر در محوطه بیمارستان كسری حضور دارند كه با شنیدن خبر درگذشت ناصر حجازی به شدت گریه كردند.ازدحام جمعیت از سوی نیروی انتظامی به شدت كنترل می شود تا كسی نتواند به طبقه ای كه حجازی در آن بستری بود راه پیدا كند.در بین جمعیت گریه های مدیر سایت شخصی حجازی بیش از همه به چشم می آمد.

 

 سرمربی پرسپولیس گفت: حجازی حق زیادی به گردن من دارد و نمی‌دانم چه حرفی باید درباره درگذشت او به زبان بیاورم.علی دایی پس از شنیدن خبر درگذشت حجازی با صدایی بغض كرده و در حالی كه گریه می‌كرد گفت: به خدا نمی‌دانم چه بگویم و زبانم نمی‌چرخد كه حرف بزنم. ناصر خان گردن من زیاد حق داشت و هیچ وقت یاد و خاطره او را فراموش نمی‌كنم.وی افزود: به تمام مردم ایران كه ناصر حجازی را دوست داشتند تسلیت می‌گویم. این غم بزرگی برای فوتبال ما است كه قبول كردنش سخت است. به خانواده او نیز تسلیت عرض می‌كنم. حجازی یك اسطوره بود كه در فوتبال ما كمتر از این گونه افراد پیدا می‌شود.علی دایی راهی بیمارستان شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 2 خرداد 1390برچسب:, ] [ 18:0 ] [ محمد بلالایی ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 381
بازدید کل : 106804
تعداد مطالب : 124
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1





ابزار پرش به بالا - - -